Vår plattform

Vårt digitala cloudsystem matchar med automatik behov med resurser och hanterar förutom inköp även projekthantering och uppföljning. Beställare av maskin- och transportresurser skapar enkelt en förfrågan som matchas med de leverantörer som har rätt kompetens och geografiska position för det aktuella uppdraget. Vem som får utföra vilket uppdrag väljs alltid av respektive beställare hos kunden. All uppdragsinformation finns tillgängligt för parters direkt i systemet. Där finns dessutom dina uppdrag samlad i en enkel och tydlig översikt.

Så fungerar Kubicom

Fördelar med vår plattform

Alla enheter, utan installationer

Alla enheter, utan installationer

Kubicom används direkt i webbläsaren oavsett dator, helt utan installationer. Dessutom finns appen för alla enheter.

Automatisk lagring

Automatisk lagring

All data sparas, synkroniseras och säkerhetskopieras helt automatiskt.

Automatiska uppdateringar

Automatiska uppdateringar

Vårt utvecklingsteam släpper löpande nya funktioner. Dessa installeras automatiskt och kostnadsfritt för alla användare..

En personlig plattofrm

En personlig plattofrm

Plattformen filtrerar automatiskt bort information som är överflödig för just dig, för ett mer lätthanterat verktyg.

Anpassa efter dina behov

Anpassa efter dina behov

Genom våra skräddarsydda rapportmallar, anpassar du Kubicom och all rapportering som du vill ha den.

Enkel, snabb och kvalitativ

Enkel, snabb och kvalitativ

Kubicom erbjuder ett enkelt gränssnitt som alla kan använda och förstå, oavsett om du är grävmaskinist, projektledare eller ekonom.